שאלות ותשובות



  • החום באמבט מגביר את זרימת הדם ואת חילוף החומרים בגוף.
  • השימוש מסייע לניקיון עמוק של העור ולהענקת מראה עור זוהר בעל מגע רך.
  • השימוש מעניק תחושת רוגע ומקל על כאבים שונים בגוף.
  • השימוש מסייע לטיפול בפצעי בגרות, פצעי עור אחרים והסרת עור יבש.

  • השימוש עוזר להפחתת משקל הגוף.
  • השימוש מסייע בחיזוק המערכת החיסונית הטבעית של הגוף.
  • השימוש באמבט מפחית כאבים, מתח ועייפות.

המשתמש/ת יקבל חולצה ומכנסי כותנה לפני הכניסה לאמבט. ניתן להביא לבוש אישי דומה מהבית.

השהייה הינה של יחיד או זוג. המארח/ת הוא האדם היחיד הנוכח בנוסף.

למשתמשים דתיים, המארח/ת יהיה לפי מין המשתמש.

התערובת באמבט מבצעת תהליך טיהור עצמי, תמידי ועצמאי, באמצעות החום הגבוה, המקיים טיהור טבעי. תהליך זה גורם לכך שהתערובת באמבט מטהרת את עצמה באופן תמידי ועצמאי, תוך פירוק כל חומר זר שאינו מהווה חלק אורגני ממנה (זיעה, רעלים). החום הגבוה של התערובת, תהליך התסיסה וה pH – הנמוך של סיבי עץ האורן, פעולתם של כל אלה יחד, יוצרת סביבה היגיינית תמידית באמבט.

בנוסף, בעת השהייה באמבט, ציפוי של חומר התערובת נדבק לגופך וסופג את זיעתך. עם סיום השהייה באמבט ויציאתך ממנה, ציפוי זה מוברש מגופך לרצפה מחוץ לאמבט באמצעות מברשת עדינה, ואינו נשאר באמבט. לאחר הברשת ציפוי זה מהגוף, מתקבל עור מבריק ורך.

כך, בכל יציאה מן האמבט יוצא ממנה חלק מהתערובת שנדבק למשתמש הקודם, והתערובת באמבט נשארת נקיה. זמן ההפסקה המינימאלי בין משתמש למשתמש, לצורך השלמת תהליך הטיהור העצמי של התערובת באמבט, הינו חצי שעה.

מדי יום מוכנס לאמבט חומר תערובת חדש במקום כל חומר התערובת שיצא ממנה ביום הקודם. בדרך זו, כל התערובת שבאמבט מתחלפת באופן תמידי, וגם כך נשמרת ומתחדשת איכות התערובת וניקיונה.

הסובל  מלחץ דם הנשלט על ידי תרופות, יכול לעשות שימוש באמבט במגבלות הידועות למטופלים.

לא, החדר בו מצוי האמבט מרווח וכמוהו גם האמבט. התערובת שבאמבט היא קלה ומאווררת ולא תרגישו תחושת כובד על הגוף. יש אפשרות לתזוזה ללא הגבלה בתוך התערובת.